BLOG

czwartek, 1 marca 2012

Wyniki konkursu. Makijaże: Sleek Acid :)

Nie bój się dużego kroku, nie pokonasz przepaści małymi. Zawsze znajdzie się odpowiednia filozofia do braku odwagi. Twoje życie staje się lepsze, tylko wtedy gdy Ty stajesz sie lepszy. Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, żebyś nie miał czasu na krytykowanie innych. Bez Twojej zgody nikt nie może sprawić, że poczujesz sie gorszy. Nie musisz być wielkim żeby zacząć, ale musisz zacząć, żeby byc wielkim! Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania, mogą to zrobić tylko puste glowy i serca... Nie wiesz po co to wszystko? ŻEBY BYĆ SZCZĘŚLIWYM! ♥ 

Moja pierwsza paletka sleek - Acid.

Pierwszy makijaż jaki nimi wykonałam to niebiesko - czarny:

Kolorowy - na szybko, żebyście mogły zobaczyć jak wyglądają na oku.

I fioletowo - różowy, może komuś się spodoba, ja bardziej gustuje w tonacjach zimnych w makijażu.

I ostatni makijaż, który pewnie większość z Was widziała już na facebooku to prosty, wykonany kredkami z Vipery, idealny na co dzień:

Wyniki konkursu:
1. Monika - Niunia18229@wp.pl
2. Katarzyna - katarzynadewor@interia.pl
3.  Dominika - podoba9@gmail.com

GRATULUJĘ DZIEWCZYNY! 
Skontaktuję się z Wami mailowo :)

Miłego dnia! 

39 komentarzy:

  1. również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) A co do makijaży, są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Kolorki i makijaże są przecudne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi makijaż jest piękny!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza reklama jaka może być tych cieni.... Po prostu boskie - już ich szukam... Musze je mieć!!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Co do cieni, makijaże które wykonałaś są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne makijaze ;) jestem z Twoich okolic i chciałam zapytac czy malujesz jakieś dziewczyny na okazje, oczywiscie odpłatnie ;) np. na wesela czy jakies imprezy okolicznosciowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też gratuluję wygranym :) A makijaże z a c h w y c a j ą c e !!!
    Padłam z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem! Masz tyle życia i kolorów w sobie. Człowiekowi aż lepiej się robi jak przejrzy Twojego bloga. Zazdroszczę talentu! P.S. Może kiedyś zrobisz jakiś filmik instruktażowy dotyczący techniki wykonywanych przez Ciebie makijaży?

    Monika, 1991.monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fioletowo-różowy i ten wykonany kredkami Vipery mi się bardzo podobają :) Paletka super, ja ze Sleeków mam Oh So Special i Original i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne!! Długo szukałam neonowych, naprawdę wyrazistych i ostrych paletek! I znalazłam dzięki Tobie ;D zakup już do mnie jedzie..oczywiście moje makijaże wypadną blado przy Twoich, mimo tak wyrazistych kolorów... :)
    POZDRAWIAM!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. GDYBYM JA TAK UMIAŁA... *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale na prawdę kolory są świetne, takie wyraziste i neonowe :D dobrze, że wybrałaś acid bo akurat Ty ze swoim talentem wyczarujesz dzięki tej paletce cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dominiko, a powiedz mi, jak z trwałością tych cieni? Nie rolują się, nie ścierają? Czy nakładasz coś pod nie? Odpisz mi proszę na bless@vp.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest ta paletka, jak za taką cenę naprawdę warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. drugi makijaż mega! od razu zrobiło mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten makijaż pierwszy niebiesko- czarny bomba :D

    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna paleta;D uwielbiam wyraziste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!:)
    A makijaże jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Dominika!:) Jestem pełna podziwu co do Twoich pięknych makijaży;) wcześniej "śledziłam" Cię na blogi.szafa.pl oraz na fb moda i wizaż. Teraz trafiłam na blogspota i trudno mi wyjść:) Jako, że również mam bloga zapraszam Cię serdecznie, jest skromny ale pisany z sercem;) będziesz moim honorowym gościem! :) Też jestem z lubelskiego, a konkretniej z Lublina;)
    Pozdrawiam ciepło!:)



    http://myslezedamrade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!
    Bardzo mi się podoba fioletowo-różowy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ! Powiedz mi proszę jakiej farby do włosów używasz ? Chodzi mi o ten jasny blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem dokladnie, bo maluje u fryzjerki.

      Usuń
  26. Podziwiam Cię za to co robisz, jak żyjesz! Jesteś niesamowitą inspiracją,a talent masz wielki! :*

    http://photblog.pl/patpatpat

    OdpowiedzUsuń
  27. Dominika, ja też bardzo proszę żebyś napisała czy te cienie są trwałe, czy się nie rolują, pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  28. a maila nie podałam martynula16@wp.pl do poprzedniego pytania o trwałość cieni

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka tez juz jest w moim posiadaniu. Uwielbiam twoje pomysly na makijaz :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jesteś niesamowita.. bije od Ciebie taka energia ze trudno mi się oderwać od twoich postów!! A Makijaże są genialne!!:))) Pozdrawiam ;*

    Ps. Mam mały problem.. Kupiłam sobie tą paletkę Sleek- Acid i moje cienie niestety nie są takie wyraziste jak Twoje i ciężko się je nakłada;( nie wiem może smarujesz czymś powieki przed malowaniem?? Proszę doradź mi coś :) to mój mail pau8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Nie wiem dlaczego Twoja paletka jest malo wyrazista? Kazdy kto ja mial mowil,jak bardzo kolory sa intensywne i zero problemu z nakladaniem. Ja nakladam na powieki podklad,pozniej cienie - czasami bazę.

      Usuń
  31. Paletka jest świetna szykuje się do jej kupna, jeszcze nie miałam okazji wypróbować żadnej paletki sleek ale czytając mnóstwo pozytywnych opinii i widząc twoje oczy pięknie przyozdobione tymi kolorami stwierdzam że muszę ją mieć. Pozdrawiam Cię cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjne makijaze :) uwielbiam takie szalenstwa kolorowe i chyyyba zostane tu na dluzej :) Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze te neonowe są genialne!

    OdpowiedzUsuń